Nu äntligen

Sådär, nu är allt gjort.
Pole dance - check
synka telefonen - check
äta -
duscha -

Jaa alltså nästan i alla fall.

Efter skolan idag var jag med Isabel. Har inte varit med henne på länga så det var på tiden. Vi satt på Espresso House väldigt länge och bara snackade. Jag har börjat försöka vara nyttig, jag tog därför en yoghurt, frågan är hur nyttigt det är?! Men mysigt var det, massor att prata om! Vi gick sedan runt lite i centrum och jag hittade en fin mössa!

KOLLA SÅ SÖT! Underbart fin vit pälsmössa. Den är såklart fejk, men det gör inte så speciellt mycket! Söthet övervinner fejkheten i detta fall!! Sen var jag söt också höhö! Dock har jag inte köpt den!

Efter Isabel åkte jag snabbt hem, åt och bytte om. Det var ju dags för pole! Hann även kolla halv 8 hos mig. Det är väldigt roligt program måste jag säga!! Snacka om att jag låter tråkig, men det är sant och jag står för min töntighet. 

Där på dansen (för det ligger även på samma ställe som polen) så var det jobbigt! Kändes mycket lättare förra veckan. Men jag ger inte upp! Jag ska kunna hänga upp och ner om 6 gånger! Idag blev det även foton. Haha tänk på att jag är nybörjare trots allt!



Tillåt mig att skratta medans ni beundrar bilden hahah! Smidig var det ja!

Imorgon är jag ledig och ska luncha med min vän Kassandra i stan! Ska även se om jag inte får hem den fina transparanta skjortan jag visat tidigare. Ska ju vara snygg i London!
 


Men nu kompisar ska jag göra mig i ordning för sängen. Inget uppe sittar kväll här inte!! Hörs imorgon bitti /Er L

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0