Nu börjar folket vakna hos familjen Lindberg

Brrrr... va kallt det är! Sov med fönstret öppet, vilket jag gör varje natt, och de blir grymt kallt i rummet på morgonen. En anledning att stanna kvar i sängen. Däremot vaknade jag för en kvart sen kanske och är fullt påklädd. Jag är faktiskt lite trött, hade problem med att somna. Tror att det har att göra med att jag somnar för sent. Jag skulle kunna lägga mig elva men gör onödiga saker fram tills typ halv tolv. Skärpning!

Idag ska jag till skolan, såklart. Sen hem och hämta balletkläderna och åka till centrum. SKa fika med Ellen innan dansen! Mysigt!! Ganska fullt upp men de är så jag jobbar!

Ha en toppendag/ L

Viiilken toppenbild, äsch vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0