Nu var denna härliga helg här igen!

Nu är det helg på riktigt! Slutade med att jag fick sitta kvar efter skolan (EN FREDAG) och plugga! Men vad gör man inte för att det ska gå bra i skolan? hehe!

Egntligen finns det massa småsaker idag som hänt och jag i efterhand garvat åt men hinner inte skriva ner de! Vilken skrivardiss!

Idag förresten när jag var på väg till skolan tog jag snabbt fram kameran! Hösten kan faktiskt vara fin!

Sa ju att hösten var fin, ibland!!! Däremot måste jag säga att kylan inte är lika kul! Trodde jag sulle behöva amputera fingrarna efter jag tagit bilderna!

 

Nu ska jag dra till Jossan igen, ska vara med henne igen när hon är barnvakt. Hon lovade B&J!!

Vi hörs imorgon!

 

 


Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: håller med! hösten är verkligen här nu och snart går vi över till den kalla vintern.. uäääh.. tänkte ladda upp några bilder från portugal ikväll. kram

2010-10-15 @ 20:41:31
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0