Obs! är snart tillbaka

Såhär tidigt har jag aldrig lagt mig på en onsdag den här terminen, haha undrar varför förändringen sker nu?! Jag ska upp om 4 h och 30 min. Planet går halv 8! Vi kommer ta med en dator men dock kanske det inte blir att jag skriver här, beror mycket på! Men annars kommer jag berätta allt när jag är tillbaka hemma i Sverige igen på måndag! Jag lovar!! Hoppas jag kommer sova de fjuttiga timmarna jag får så att jag inte ligger uppe som ett litet barn dagen innan julafton haha.

Detta ska bli riktigt skönt, att bara få åka till något nytt, kommer inte tänka på er ett dugg haha skämt å sido men ärligt kommer jag bara leva där och inte lägga tankarna för mycket på vardagskit. De grejerna kommer när jag är hemma igen! Nej nu måste jag sova! Allt är i stort sätt packat (bara badrumsväskan kvar) så det känns riktigt bra! Känns även rätt att lämna skitvädret!!

Hej då alla goa och jag hoppas ni inte saknar mig allt för mycket hehe! / Er L


Madde, om jag kunde skulle jag stoppat dig i min resväska!


Kommentarer
Postat av: madde

Hade inte bangat!!! <3

2010-11-05 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0