Porr skrivs nästan som proffs

Nu har jag ringt Frida om vi ska gå på choklad museeum istället för att plugga. Men hon sa nej! Jag som var inställd på at få proppa i mig choklad, men jag blir istället proppfull med spanska ord! Egentligen är det bra att vi inte åker på utställningen för jag och Isabel är ju nyttiga och jag ska verkligen försöka att inte proppa i mig massor av skit då! Eller choklad är inte skit, men ni fattar!

Ska även ta med mig kameran till Frida så det kan bli riktigt roligt tror jag! 

Här om dagen förresten hade jag en smskonversation med Lollo och vi diskuterade att vi skulle fota fina bilder på henne. Jag har nämligen 100% oseriösa bilder på henne. Hon skrev då att vi unde köra modell och proffsfotograf. Jag som då läser det jag vill läsa, läste porrfotograf och fattade inte riktigt alls vad porr skulle ha med bilderna att göra! Jag skrev tillbaka och frågade om jag hade blivit porrfotograf helt plötsigt. Hon svarade då att hon inte skrivit porr utan proffs. Detta visar hur slarvigt jag läser haha! Kanske inte lika kul om man inte fått vänta på svaren, men kul var det.

Nu ska jag duscha och göra lunch. Ska för en gång skull vara i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0