Sol i sinnet, brun inne- rudolf

Har köpt min fina mössa under lunchen. Är nöjd, någon kommer vara söt i vinter! Har egentligen historia nu och borde leta fakta om Kina. Men som den egagerade elev jag är sitter jag inte och gör det! Haha nu höll jag på att skrämma Sofia som trodde3 att jag faktiskt jobbade, så det kan gå!

Måste även påpeka att jag blev grymt glad när jag kände de varma solstrålarna mot mina kinder! Sådant muntrar upp vardagen mycket! Att bara kommma ut ur skolan muntrar upp! Alla verkar må så mycket bätter när det är sol. Solen behövs när man bor i ett land som bara har riktig värme 2 månader och man ser solen på dagarna i 5 månader! Det är förjävligt alla andra 7!

Ojjj läraren kommer hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0