sometimes love comes around, and they knock you done

Jag tycker seriöst inte om att plugga på söndagar. Man får aldrig något ordentligt gjort. Söndagarna är heliga dagar och innebär att man ska fika massor och se bra filmer och få bort ångesten över att skolan börjar dagen efter. Funderar på om jag inte ska leta upp något fik och sitta där nästa helg, kan vara värt det om man får något gjort!

Men nu ska jag åka iväg och dansa. Nu börjas det igen, 5 dagar non stop training and i like it! Juste vet ni vad jag ska träna imorgon?? Joo pole dance!! Provade en gång i våras men blev inget mer av det trots att jag och en till tjej bestämde att vi skulle bli grymma unde sommaren. Haha men sommaren är väldigt spontan och det sker saker man inte väntat så polen fick vänta till IMORGON, TAGGA!!! Kommer bli riktigt kul , och jag vet vad som väntar... massor av blåmärken dagen efter höhö!

Hörs och syns/ Er L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0