Sweet home Alabama... eller London var det ju

Sista natten nu, vilken ångest känner för att gråta en skvätt... men det tänker jag inte göra! Det här var första gången av ett helt liv med resor till London! För det känns som att jag hittat ett typ hem här. Denna stad har allt, och jag vill ha allt därför funkar det så bra. Man känner sig fri här. Jag tänker därför le för den första fina stund jag har haft de här 4 (5) dagarna, för de kunde inte varit bättre! Hunnit med att både sett hela London och älskat det. Just nu låter jag som en typisk resebyrå som ska rekomendera ett land, men belive me det är fantastiskt.

Innan jag åkte hit förstod jag inte riktigt varför alla blev så avundsjuka. Jag tänkte bara "jaja" och log och ryckte på axlarna. Men nu förstår jag, så nu ska jag också bli sådan som utbrister åhhhh och är supermega avis! Det är tur att vi ska vara här hela dagen imorgon också för då hinner man med att supa in lite extra av allt härligt.

En sak saknar jag dock jättemycket och det är alla vännerna hemma, utan att höra ifrån dem (er) har verkligen inte varit kul. Man känner sig faktiskt lite ensam när man ser alla på starbucks när de skrattar och skvallrar med sina vänner. Sådant vill jag också göra, särskilt här! 

Men nu ska jag packa ihop lite så att jag kan sova ut mera imorgon, blir en lång dag trots allt! Shoppa (superjobbigt ju... eller?? ..) sen ta sig kommunalt till flygplatsen och vänta där i 2 timmar på att flyget går (det är bra med extra tid...tydligen) Sen hela färden hem ... ja ni fattar nog fullt upp asså, så sova låter härligt. Dessutom har jag huvudvärk om det intresserar haha 

Hemma bra men London bäst! Hörs när jag befinner mig på Svensk mark igen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0