Take a breath, take it deep

Jag har försökt skriva under hela kvällen. Men jag börjar skriva i adressfältet www.blog... sen kommer jag inte längre, det tar stopp. Har inte känts som att jag skulle ha haft något att skriva om. Men nur när jag äntligen tar kraft till mig kommer jag på massor med saker. Bland annat vill jag visa vad jag köpt idag! Glad glad glad!! Sen om det jag diskuterade med Frida idag på telefon, vill verkligen få ut min åsikt om saken. Men hurrni, tur att det är en morgondag, kommer inte direkt ha skrivtorka imorgon, värsta bra ju!!

Är lite rädd just nu, jag hör massa smällar utanför fönstret. Helt plötsligt under cirka en minuts väntan hörs ett nytt BANG. Det är mycket obehagligt. Efter att sett criminal minds ikväll tror jag nu att det är någon galning som går runt och skjuter! Kan det vara så det ligger till? Har inte hört någon ambulans än... men man vet inte jag bor trots allt nästan i "ghettot" höhö. Nej jag ska inte skämt om sånt, det är faktiskt lite läskigt när man trots allt inte vet vad det är.

Tänkte sätta på första Shrek filmen nu. Ska somna tidigt ikväll, plus att det var länge sedan jag såg en tecknad film. Måste säga att den första filmen är den enda RIKTIGA om Shrek. 

Sov gott nu, imorgon blir det en bättre dag /L

                         Livet från den ljusa sidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0