Turn the music on and use it

Har varit vaken nu i några timmar, men inte gjort ett skit hehe. Ska i alla fall börja städa nu. Tro mig det behövs! Även fats jag ägnade stor del förra lördagen att städa måste det göras igen. Snacka om att jag är en riktig skitgris. Men tur att jag känner mig lite taggad av att göra något bra idag. Belöning blir trots allt att jag ska ut med min killkompis Poorya och fota. Eller det är jag som fotar och han ska få se hur svårt det är. Han tror nämligen inte på mig när jag säger det!

Poorya är förresten bland de roligaste människorna jag känner. Jag blir verkligen allitd glad när jag är med honom, något som är superbra.

Nu skjuton ska mitt snuskiga rum förvandlas till något mer vackert, men vi hörs later! /L 

                                              
                                     


Idag ligger jag inte på latsidan utan gör något vettigt av dagen. Vet att jag använt bilden massor med gånger men det är därför jag går ut och fotar idag, det ska bli mer variation... smart va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0