Undrar om inte jag skulle vara en Melissa Horn låt

Kan inte fatta att det är söndag, sjukt värre! Jag som nyss var värsta glad för att helgen var här! Men den här söndag är det plugg och dans som gäller. Ska möjligen vara med en barndomskompis också.

Barndomskompis, det låter verkligen som jag är gammal! Fast det är jag nog kanske också. Känns så i alla fall. Lite som att jag skulle kunna göra vad jag vill... Tänkte faktiskt på det imorse. För ett år sen skulle jag inte fara runt som jag gör nu. Till exempel vara borta hela dagen och när man kommer hem så åker man direkt igen. Nej aldrig! Det är ett tecen på att jag verkligen är vuxen. Frihet och möjligheter.

Nu ska jag fortsätta min söndags morgon. Det känns faktiskt i luften vilken dag det är, fråga mig inte varför det bara gör det! Nu ska jag fortsätta min söndagsmorgon med té och spanska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0