when the last leaf falls

Hej Allihop! Jga har varit en slacker idag på att uppdatera. Men jag har verkligen ansträngt mig i skolan (vilket krävdes tid och engageman). Blev väldigt sur på min mattelärare under matten, fast det blir jag alltid. Antingen är det för att han aldrig låter mig svara på mina frågor eller att han inte hinner hjälpa mig. Vilket problem jag har va?!

Sedan åkte jag och hämtade "mina barn" som jag passar. Myspluttar är vad dom är. Vi satt och ritade, dansade (eller jag dansade) till Magnus Uggla. Däremot tyckte de inte att det var så roligt....
Jag måste nog säga att jag har blivit en bättre passare eller hur man nu säger. Jag låter dem inte titta på tv längre. De får heller inget fika, tror jag var lite för snäll förut. Utan de är frukt och pyssla som är the shit nu!

När jag kom hem från dem gjorde jag och syrran en god kyckling med pasta rätt. Mycket god blev den. Kan informera er om att det inte kommer gå någon nöd på mig när jag flyttar hemifrån hehe.

Har även dansat och det börjar gå bättre och bättre. Vi gjorde mycket hopp idag vilket jag tycker är roligt och väldigt jobbigt. Men det är nog så det ska vara! Tydligen är det bara 4-5 lektioner kvar på varje klass ungefär. Detta gör mig väldigt ledsen för vad ska jag göra sen. Jag är verkligen inte van vid att inte dansa. Det är de jag fyller ut min fritid med. Men kanske att jag ska skaffa mig ett tillfälligt intresse!
När vi ändå pratar dans glömde jag att  berätta igår att våran balletlärare frågade oss om vi vill dansa med tåspets!! Jag har verkligen velat göra det, så jag hoppas att alla/ de flesta i gruppen vill det! Skulle verkligen vara givande.

Måste hoppa in i duschen nu och krypa till sängs. Tänkte sova vid elva tiden. Kan behövas och jag bör göra det för en gång skull! Hoppas ni inte haft en för tråkig dag hörrni! Sweet dreams/ Er L

Tänk att verkligen kunna dansa med tåspets, vill vill VILL!!

 



Hösten är verkligen här nu! Mysigt kyligt är det, men år vi verkligen bereda på den, trots att den kommer varje år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0