Sött som socker säger man och så ska det vara

Tycker det är underbart när man bara känner sig starkare och starkare! En riktigt bra känsla! Så kändes det idag på dansen!

Nu sitter jag och äter grööööööt, Kanske att tomten kommer tidigare om man gör det? Mumsigt är det i alla fall. Självklart är det inte vanlig tråkig havregrynsgröt utan RISGRYNSGRÖT, med lite jordgubbsylt! Haha försöker ju verkligen vara nyttig men när jag insåg att jag skulle få äta gröt utan något sött i höll jag på att bli ledsen! Men äsch om man inte får äta sylt kan man ju fan sluta äta ketchup också. Hur goda blir köttbullarna då lixom?? Så jag tog mig friheten!

Juuste idag köpte jag ju min fina vita "päls" mössa! Smälter nästan när jag ser mig i den haha! Seriöst blir man väldigt söt i den och det gillar jag! 
 
 Ni bör nog se mig på riktigt för att förstå vad jag menar! Men så ser den ut! Haha tänker på ryssarna med deras pälsmössor de brukar ha eller på en sådan mössa vakterna i England har! Jag kan ju starta en egen grej i Svergie med vita mössor. Va säger ni? SKulle inte det bli bra?

Nej nu ska jag duscha och sova och länta till frukost. Får ju dricka min egenpressade apelsinjuice! Nyttigt var det!
over and out for today/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0