I'm not dancing on my one

Idag har jag haft en mysig dejt med datorn och spanskaböckerna! Visst låter det förträffligt! Har även hunnit dansa från 5 till 8! Det gick helt okej. Inser däremot att min hjärna inte alltid vill klicka med hiphopen. Den börjar alltid dagdrömma då. Kom på mig själv med att gör det mitt under hela klassen när hon gick igenom stegen vi skulle göra. Inte så smart utav mig för det var från det stället jag senare började klanta mig! Men annars måste jag säga att om man lyckas ta ut allt och verkligen kan hiphop koregrafin är det lätt bland de bästa stilarna jag tycker är kul! Ska försöka ta flera av dem!

Förutom att jag har dagdrömt har jag funderat på tre sanningar om mig själv som jag står för. Såndant som är typiskt mig men som andra kanske tycker är konstigt. För ibland känner jag mitt inte som en normal tonåring som gör det alla andra gör. Fast då är frågan, vad är egentligen det normala? Finns det något sådant? Finns det verkliegn sådant ALLA gör?

* Jag tycker om att skriva välformulerat och formellt. Blir nästan irriterat på att läsa ghettostilen typ: Jaao bree ska vi gitta jaooo? Ni fatta vad jag menar. Jag och gamlingarna har det alltid varit!

* Jag tycker att ordspråk som carpe diem och amor vinci omnia är lite uttjatat. Används av alla och jag har hört det i 2 år nu, saker förändras och folk tröttnar.

* Jag tycker om ordet perfektion och vacker.

om nu dessa tre punkter är tre sanningar vet jag inte längre. Men de är tre stjärnor som är typiskt mig! Någon dag ska jag komma på något riktigt konstigt som ni ska få veta!


Foto: Linnéa Lindberg
Jag gillar min höstmapp jag har med bilder jag tagit. Eller den är ganska tom just nu, men jag fyller på den lite så fort jag får chansen. Allt färglatt som får vardagen att lysas upp kommer in där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0