You can't see my tears in the rain

Sliten brud här! Känner mig stel och bara seg och less! De senaste dagarna har tagit hårt på mina krafter. Vill verkligen berätta men vill samtidgt hålla allt för mig själv för det i mittsonen av någon form av beslut. Min värld är för tillfället väldigt grå, vilket gör att all min inspiration bara sugs ur mig! Vill vara den vanliga spralliga Linnéa men jag orkar inte riktigt. kanske snart!

( Här srev jag värsta långa inlägget men tog bort det)

Sitter förresten och lyssnar på Paradise city med Guns N' roses. Det var en mix med denna och love the way you lie idag. Grymt bra mixad var den. Jag och pappa diskutrade själva mixningen. Tänk att kunna skapa sådana bra ändringar (kan inte nämnet på sådant mixspråk)  mellan alla låtarna så att det fortfarande låter som samma. Att kunna låtarna, tackterna... jaa ni fattar. Man måste verkligen ha en bred musiksmak och granska allt så jävla noga för att få allt att stämma. Det är en hel vetenskap, speciellt om man ska bli en bra mixare. Men fan vad stolt man skulle vara när man skappade något så perfekt så allt låter flytande och helt rent i tonerna till den andra låtens text. Skulle vilja lära mig. Men haha med mitt tålamod kommer man inte så långt med ibland.

Imorgon är det fredag = skola (ångest) och sedan på eftermiddagen träffa Ia. Vi ska powerwalka troligast 5 km! Sedan på kvällen ska jag bara mysa för mera kommer jag inte orka! Hoppas att jag förresten ska kolla tåspets i helgen, kanske att jag frågar Jossan om hon vill följa med mig när jag provar och vinglar runt som bambi på hal is??!

Trötter ska nu gå och sova!

Kommentarer
Postat av: Katerina

Sv: Jag vet faktiskt inte vart man köper såna SafetySprays, jag fick den av min kusin :) Kan fråga honom!

2010-10-22 @ 07:57:49
URL: http://emptystomach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0