Håller koll på snygga killar i stora staden!

God morgon kanske inte är läge att säga längre, borde mera bli typ god kväll!

Vaknade vid tio då Jossan smsade mig. Hade ställt väckarklockan på halv 10 men icke sa nicke, skönt att sova! Blev snabba puckar på slutet med att göra i ordning sig och jag hann med 2 minuters marginal till tåget, grymmans ju! Mötte upp Jossan på tåget och vi åkte in mot den stora staden! Jag skulle proa tåspets till baletten, var faktiskt narvös. Så töntig egentligen att vara nervös för en sådan grej, men spännande var det. Till min förvåning gjorde det verkligen inte så ont som jag trott. Det var heller inte så stelt som jag också hade fått för mig. Dock kan jag inte säga att det var de mest bekväma "skor" jag provat men what ever, det är inte något man ska gå runt med som ett par tofflor.

Vi fortsatte att knata runt och hade dte ytterst mysigt! Var länge sedan jag var där så det gjorde mig lite extra glad. Synd bara att man inte hade lite extra pengar man kunde lagt på något fint! På vägen hem satt vi och diskuterade barn och att gifta sig. Jag kan säga att jag är väldigt mot strömmen när det kommer till dessa "frågor". Jag vill verkligen veta att det ska vara föralltid innan man gifter sig. Om man ändå tänker att man kan skilja sig om det blir fel är det nog inte rätt från första början. Man ska inte ens behöva tänka de tankarna, man ska veta att det kommer vara för alltid. För det är det som är meningen efter att man ståt vid altaret!

När jag kom hem var jag väldigt trött. Man blir trött av att vara borta flera timmar. Att bara vara på bortaplan över huvudtaget är kraftsgivande. Men mysigt och roligt är det!

Det känns att det är lördagskväll, maten lucktar godare än vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0