när allt skiter sig

Det är inte kul att gå till tandläkaren! Det är äckligt och man plågar bara sin stackars patient. Hon hade en vass rafsare och "grävde" så jag började blöda... stackars mig. Sen polerade hon upp mina tänder med något som stacks, men resultatet blev bra. Kan informera er om att trots att det var blodig och gjorde ont var jag snygg i munnen efter! Eller efter jag är det fortfarande!!

Har snart balett, som alla andra tisdagar! det är på något konstigt sätt faktiskt lite mysigt att komma till dansen på tisdagarna. Kan inte riktigt förklara känslan, men glad är man innan man kommer dit och trött är man efter haha! Låter som vanlig träning, men tro mig det är roligare när man väl kan!

Kommer med stor säkerhet att inte blogga mer ikväll. Måste packa och plugga till mitt pov imrogon! Jag är vädligt dålig på att planera så därför har jag lyckats skita till allt just nu.. panik!!!

Ha det så gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0