I am in love, just so you know

Andra dagen check! Kom ju hit tidigt igår så det får väl gillas som en dag också!

Igår när vi kom hit familjen och jag hade vi inte direkt någon destination planerad, men bestämde att vi skulle till piccadilly cirkus. Vi kom dit, vi såg det och fortsatte gå. Ärligt talat tyckte jag inte att det var sådär värst märkvärdigt. Vi gick även till trefalga scuare. Vi gjorde även det största måstet av alla, vi gick till starbucks och fikade!! Åh vad jag var glad efter, en grej att checka av på min "innan jag dör"- lista!

Vi gick även till fina Harrods, kändes som ett NK fast bättre. Jag var hemma! Dock var alla riktigt trötta. Vi gick ut väldigt fort (men ska såklart göra en nogrannare titt senare). Det blev i alla fall så att jag köpte en svart blus som jag ungefär tittat på hemma på Bukhara. Ni får se det jag köpt senare.
Blev tidig kväll igår!

Idag vaknade vi tidigt för att ta tunnelbanan mot madame tussauds. Måste säga att vi verkligen är duktiga på deras system i tunnlarna! Det gick väldigt smidigt dit trots alla konstiga byten! När vi var framme fick vi stå i kö, men det var värt det! Dock var jag lite besviken på att de inte hade flera vaxdockor än så. Men kul var det. De hade även ett spökspår typ. Om jag var rädd innan. Höll krampaktigt tag i min lillasyster. Skulle inte gå själv! personalen skrämde dessutom upp oss innan när de berättade " It's going to be people like us in there and they are going very close to you, but you can't touche them and they can't touche you eader." Blev ju livrädd när de sa att de skulle gå nära!! Men jag klarade mig ju finfint, jag slog dem inte!

Vi försökte oss även på ett försök att hitta Victoria secret men vi hittade det inte... nytt försök senare. Vet ni något roligt vi gick till också? The scandinavian kitchen! Kände mig som hemma där! Det fanns tyspika svenska saker där jag redan hade hunnit sakna. Till exempel riktiga chips, ostbågar och knäckebröd, fast det hade jag inte saknat dock! Dessutom var en i personalen en gla göteborgare och den andra var också svensk och trevlig. Det är som det låter ett typiskt skandinaviskt fik typ.

Vi försökte oss även på en shopping runda, jag tappade bort min familj. Eller vilka var det som egentligen tappade bort varandra? Köpte en jäääättefin ring. H&M gick "vi" även till, självklart kom man även ut med en påse därifrån! Insåg att man sett en hel de av sortementet hemma, inte jättestor skillnad.

imorgon ska vi i familjen vara riktiga tursiter, London eye & Big ben bland annat! Mysigt, sådant är riktigt kul att få vara även om man ser ut som en tönt! Men tönt med magväska tänket jag inte vara, pinsamt ju haha! Nej, jag tänker vara en sådan cool typ med systemkameran runt halsen höhö!

Shiit pomfritt vad långt detta blev, men nu vet ni lite av vad som hänt. Nu ska jag se lite film, är grymmans trött! Ha det gott så länge, i'll be back / L

Igår kväll efter middagen ute





Ikväll på väg hem från restaurangen. Står på samma gata som vi bor på, fint va? Och yees mina boobies ville vara i the spothligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0