Som jag hade dig förut

Jag och Lovisa har varit vänner nu i snart 11 år! Vi träffades i grundskolan och varit underbara vänner ända tills nu, det ska heller inte bli en förändring på det. Hon kommer alltid vara min älskade syster oavsett vad som händer. Jag tror nämligen inte att man kan glömma någon och bara släppa taget om den bara sådär.

Ibland undrar jag vad jag egentligen skulle göra om jag inte hade henne. Varje gång det tar flera dagar/veckor mellan vi ses känns det förjävligt. Men hur skulle det då vara om vi inte hade varandra alls?

 Jag hoppas verkligen att alla förstår vad jag menar, att alla har en sådan underbar människa i sitt liv det skulle göra allt för. Alla behöver en sådan som hon.

Jag saknar denna flicka så otroligt mycket just nu!




vacker som i vänskap


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Linnea!! Åh underbara människa, nu blev jag helt tårögd!

Tack för att du finns!! Jag saknar dig kära Syster! <3

2010-10-05 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0