Vid ett litet bort på ett mysigt café vid Ackis

Där lunchade jag idag med söta Kassandra. Verkligen mysigt. Jag tog en riktigt smarrig kycklingsallad! Grymt god var den! Däremot har jag problem med att jag alltid ska komma förtidigt till möten och liknande. Idag kom jag 40 minuter tidigare och fick roa mig med att häng på pressbyrån.

Efter blev det jackt på min skjorta som jag ville ha. Provade massor och tillslut hittade jag en helt annan. Visade sig då att den enbart fanns i en strasig xs, m & l! Det slutade med att jag fick gå en bit till en annan bik bok för att få rätt storlek. Där hittade jag den! Är stolt ägare nu till en s skjorta!

Nu ska jag snart åka till dansen! Ballet på schemat. Visar min finfina skjorta sen! hörs /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0