Vid närmare eftertanke

Busigt att inte gå och lägga sig när man sa att man skulle göra det!

Jag kom att tänka på en rolig kommentar jag fick för ungefär två år sen. Antar att ni tycker att jag är sjuk som kommer ihåg det efter 2 hela år. Det finns däremot en anledning till varför, men det är en annan historia. Kommentaren löd i alla fall: Vilken snygg rumpa du har idag. 

vilken härlig kommentar va
? Det är väldigt kul att man har en rumpa som ser snygga ut i ett par jeans, men har man inte samma rumpa varje dag? Man borde ta kommentaren med ett leende på läpparna (vilket jag gjorde... då) Nu tycker jag bara kommentaren var korkad!

Att jag kommit fram till detta efter två år måste ju nästan få er att tycka att jag är korkad! Men ärligt förstår jag mig inte på en sådan raggningsreplik! Det är nog trots allt sådana kommentarer som gör en flicka glad. Men sedan inser de/vi att det var en replik som tillhör kategorin för " Jag är kåt och desperat". Synd att sådana kommentarer dyker upp då och då, ibland fastnar man på kroken och ibland hinner man registrera och analysera kommentaren innan man gör något! De är nog dessa dagar man är glad för att vara snabbtänkt och smart!

God natt/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0