VILKEN ÖVERASKNING

Idag när jag kom upp såg jag att min syrra höll i något som såg ut som en ny telefon. Genast kände jag hur upprörd jag blev och frågade varför hon fått en ny (varför inte jag lixom, som har en 3 år gammal dessutom!! Man hör knappt när jag pratar med folk!!) Hennes hade tydligen gått i två bitar! Ärligt talat så var det sanningen, den var av! Hur lyckas man? Skitungar på 12 år gör det i alla fall... Jag nämnde då för min moder och fader att jag tyckte att jag också borde få den. När mamma skulle svara lät hon väldigt normal och frågade om jag var värd det. Eftersom att man får en sådan fråga börjar man ju fundera. Jag blev tveksam och sa njaaaaeee troligen inte om ni frågar. Då sa pappa att jag skulle titta i en påse, och gissa vad????!!!! DÄR LÅG DEN!!!!! Min xperia låg i påsen!!!! Om jag vart glad??!!! Tokglad var ordet!! Nu jävlar ska det ringas!!! Detta var dagens, veckans men däremot kanske inte månadens händelse (London lixom) men fan vad jag blev glad!!!

Så var historien om hur jag fick min nya telefon!!!

Nu ska jag plugga vidare fy i helvete!!!! Ses och hörs imorgon, god natt! /en glad L

Kommentarer
Postat av: Ingrid

På min blogg visar jag en smygtitt på helgens outfits! Det blir en fartfylld helg med massa födelsedagsfiranden! Tror du jag valt bra kläder?



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

2010-10-08 @ 03:01:04
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0