WHen I walking down the street they say "Heey Sexy"

Hemkommen från dansen och väntar på en sen middga. Men att den är sen är löögnt för det är ju köttfärsås MUMS!

Idag har jag blivit tillsagd att jag tänker och jag erkänner, jag gör det för ofta! Hur fan slutar man med det? Jag lyckas alltid tänka på "problem" i livet och gör mig ofokuserad på det jag egentligen håller på med. Jag blir seriöst deppig av sådana tankar! Hur fan får man dem att försvinna? Kan man bara stänga ut sina tankar? Måste prova det, kanske att det funkar.

Neej nu ropar pappa att middagen är klar så det är bäst att gå, skriver mera roligt senare/ Er L

 

Foto: Alexander Gnaedinger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0