Written to the blog

Sitter och har engelska. Ska skriva ett blogg inlägg till vår engelska blogg. Ganska kul att skriva, men ämnet är inte direkt kul. Skriver om svenskt beteende. Får även låna Isabels systers ipod. Hon hade massa låtar med underbara MJ!! Gaah galet underbar musik!

Har även "pratat" med sötsakerna som just nu är i Afrika! De skulle bada eftesom det var 30 grader varmt. Själv sitter jag i skolan och hade lunch... vad låter roligast egentligen?

Ikväll ska jag abar ta't lugnt med film och GODIS. Har inte ätit det på länge känsn det som. men däremot åker kakor ner hela veckorna långa! Fy på mig!! men hörrni, jag måste jobab vidare så jag gör någon nytta, men vi hörs! Ciao/ L



Dagen känns en aning låång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0