You are beautiful, it's true

Imorgon blir en bra dag, ska ju luncha med Jossan och ha foto. Sen på kvällen är det ju Pole Dance, kan det bli en tråkig dag då? Skulle inte tro det!

Jag vet inte riktigt om mina rubriker alltid passar in så bra till sin text. Men de flesta är låttexter som jag lyssnar på, vissa lite finare och vissa mera dirty haha!

Måste säga att låten You are beautiful är så fin! Alla är vackra, man kan inte säga att någon inte är det. Alla har olika drag i ansiktet och olika sätt att vara som person och de är olikheten som gör alla lika vackra.
I och för sig handlar inte låten exakt om det, men jag vill säga att ni som läser det jag skriver ä vackra! DU är vacker glöm inte det!

Nu ska jag nattarbeta i max en kvart till, sen ska jag krypa ner i min varma säng! Kommer sova gott i natt och jag hoppas att ni gör detsamma, vi hörs imorgon vettja! Dröm sött / Eran L

 

                                               Det är här jag står och jag tänker inte lämna platsen, någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0