Allt bör göras med kärlek

Jag vill kunna ge er fina bilder att se på som jag fotat eller möjligen teckningar jag ritat. Men det går trögt! Fotografera skulle jag vilja göra oftare om jag hade tid och inspiration. Men just nu känner jag inte att jag har något utav det! Jga vill kunna lova att jag ska bli bättre, men jag vet att jag inte alltid kan lova saker, men jag ska däremot försöka! Jag ska försöka ta lite mera ansträngda foton som de på alla magasinen, de välarbetade underbara bilderna! Men som sagt ska jag försöka!

Det där med rita är jag mer tveksam över, den går det verkligen trögt med, och framför allt gör jag det bara när jag behöver, men något ska jag visa någon dag!

Kom på mig själv nu att det faktiskt är min blogg och jag är drottning här ;)


Utan kärlek blir bilden bara kladdig

Foto : Linnéa Lindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0