Bollar, plankor, mjukis och fast

Såg nyss ett program om bröstförstoring. Insåg ganska direkt att jag redan sett det, men det kunde vara lika intressant att se det igen. Jag började fundera på vad jag faktsitk tyckte det om hela bröst grejen. Jag kan erkänna att jag var helt på idéen för något år sen. Jag kan säga att jag även nu inte heller skulle ha något emot det faktiskt, en storlek större skulle helt klart räcka! Men däremot aldrig någon storlek F på mig!

Om jag skulle bröstförstorat mig skulle jag göra det för att jag själv skulle tycka det är snyggt och för att JAG vill bli lite mer storbröstat. För min del skulle det inte handla om att jag inte trivs i det jag har. Det gör jag absolut, annars skulle jag skaffat inlägg för flera år sen, jag har trots allt bärt dessa i några stolta år nu.

Men om det finns brudar därute som inte trivs i sin kropp som vill försöka ändra de, varför ska vi då trycka ner dem ännu mer genom att säga att de ser ut som bimbos, är uppmärksamhetskåta eller titta snett på dem? De är ofta osäkra på sig själv, då lönar sig det inte med att sparka på dem.

Sen finns det vissa som gör det för att synas och gör det bara för att, de trivs redan innan väldigt bra med sig själva. De ska man väl inte kalla för idioti? De gör de för att de kan och för de vet vad de vill. Så fort man gör något extremt ska man alltid få skit för det, även om det är bra gjort.

Jag tror på att om man vill synas och vara unik ska man göra det extremt. Men däremot i bröst världen har det blivit lite väl normalt nu, kanske extremt blir att vara planka? Bingo till mig i så fall! :D



Ni som inte tycker omhela idéen kan jag säga att det är er turdag, det är nämligen inte ni som bär dem ;)

/L

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0