Det blir aldrig som man tänkt sig

Tänkte läsa det gjorde jag inte, ville fota men så blev de absolut inte! Men det har inte funnit så mycket idag att fota. Kom hem vid kvart i sex efter att kollat lite i centrum med Katerina efter skolan, så det ahr inte funnit så mycket tid.

Idag hade jag matte prov också, har redan glömt det! Snacka om att hemska saker som att typ föda barn och prov i skolan är lätta att glömma bort att man gjort! I och för sig har jag inte gjort det förstnämnda, men det är så det sägs. Det gick nog sådär, men man vet aldrig! Kankse att det inte gick så tokigt som jag tror!

Idag har varit wn dag som jag inte tänkt så mycket. Bara flytit med! Har däremot längtat jättemycket till dansen ikväll, kanske för att jga ska dansa ragga och bara känna mig duktig?!

Såg nu att jag hade fått ett sms från en okänd person. Det är verkligen obehagligt när personer man inte vet vilka det är kontaktar en... Bäst att personen svarar på mitt "vem är du" sms för annars kommer jag grubla över det här resten av kvällen :O

Nu ska jag åka och vara awesome, hörs /L




Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack så jättemycket! vad kul & höra :D kram

2010-09-30 @ 21:39:24
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0