Det snurrar i min skalle

Ont i låren har jag nu, men en bra klass var det. Kändes som att jag verkligen frösökte. Benen for upp, upp, upp! Sedan fick vi snurra massor, haha alla blev yra och bara garvade! Otroligt roligt, men svårt ;)

Jag som tänkte ge er ett inlägg me massa kläder som jag vill ha, kommer snart hoppas jag!

Ett uttryck jag har fått lära mig det senaste året av Jossan är att mans tår för sin egen lycka! Ingen kan hjälpa en att må bra helt och hållet. Självklart kan de vara en bit på vägen emn aldrig helt. Man får ta ansvar för det själv! Till exempel tänker jag på att jag hör från mina vänner: "Åh jag vill ha en pojkvän", jag kan säga att det kommer ur min mun då och då också, men det gäller att ta tjuren i hornen. Kämpa och utmana sig själv även om man tycker vissa saker är jobbiga, men man lär sig hanera det! Fake it to you make it! Så imorgon ska jag göra något jag tycker är väldigt jobbigt för att få en utmaning, kan berätta för er imorgon kväll vad jag gjorde och hur dte gick! För om jag blir modigare och modigare kommer jag tillslut inte tycka att det är jobbigt att kommunicera emd den snyggaste killen jag någonsin sett, för jag är van ;) Bara med rätt inställning kan mycket förbättras :)

Btw, minns ni min idé om mitt inre ego, vid namn Lynn? Om allt blir för jobbigt får jag tänka att jag är henne så kanske jag vågar lite mer ;)

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0