En god morgon börjar klockan 09.00

Att vakna och inse att man sovit för lite, känslan av att kroppen drar sig mot sängen var ju inte den perfekta starten på morgonen. En god morgon hade varit om man fick sova någon timme till. Men det var bara att kliva upp och öppna världen och en ny dag med varm famn.

Allt var en vanlig Torsdag tills vi skulle åka på studiebesök till riksarkivet. Skitspännande tyckte vi och vi förväntade oss massa underjordiska tunnlar, för det var så våra lärare hade förklarat det.. typ. Men all våran förhoppning om en Harry Potter känsla var ju bara fantasi. Skittrisst. På riktigt!

Men men bort med det tråkiga och in med rolig fitness boxning med Ia för första gången! OM det var jobbig träning. Trött blev jag och det var väldigt kul! Hoppas jag och Ia ska dit igen! För alla är trots allt nybörjare i början så man kan ju blir bättre! Jag vill prova igen!!

Jag som tänkt skriva lite kärlek och försöka vara mer inspirerande, men nu blev det ju inte så haha. får ta det nästa gång!

Nej nu blir det att se slutet av Idol!

Ciao// Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0