För att du finns, för att du förstår

Idag har varit en riktig skitdag och jag behövde tas omhand om! Fina Frida kom över och gjorde mig glad igen, kändes inte riktigt som det skulle vart möjligt!

 Även om det inte är kul att känna hur svart allt är så är det nog viktigt! Det tar på krafterna men samtidigt blir man alltid starkare efter något sånt har hänt.

Jag brukar beskriva det med vattenglas. Vattenglaset fylls, och när det är så fullt att det börjar rinna över brister allt och man känner sig liten och otröstlig! När sedan allt vatten har runnit över och glaset är tomt igen är man i balans och mår bra!

Nu ska jag plugga lite till coh duscha, sen är det tid att sova! Hoppas ni haft det bra idag!

Imorgon blir det nya tag och jag kommer klara det galant!/L

frida

Underbara Frida!
Foto: Linnéa Lindberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0