För jag vill krama dig!

Idag är jag gla för det är FREEEDAG!! Egentligen har veckan gått så fort så jag har knappt hunnit tänka på hur trött jag varit, men kansk eatt Fredagen kom i rättan tid i alla fall!
Idag i skolan ska vi ha idrottsdag, taggat! Bara för det fick jag värsta sovmorgonen till 11.20, det tackar vi för! I alla fall ska vi gå runt en sjö på 7 km och göra olika saker, så inget direkt ansträngande. Men de ska bli kul att göra något annat än att sitta i skolbänken för en gång skull!

Senare idag ska jag följa med på syrrans akrobatik. Förstår inte riktigt hur jag ska klara det, för enligt henne är det jättemycket armövningar! Jag har väldigt mycket träningsvärk från igår så jag får vara gla om jag inte dör under tiden haha! Men annars ikvälls ka jag inte göra något speciellt för en gång skulle, kommer bli superskönt! Ska sitta med massa choklad och se film tror jag om inte något annat dyker upp.

Hoppas ni får en slig dag / L

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0