Från och med Du

"Livet från den ljusa sidan". Detta har nog varit dagens omedvetna ordspråk. Dagen har bara flytit på. Inget märkvärdigt. Velat sova bort hela dagen men allt blev lättare när jag fick dansa. Det förvånade mig att jag faktiskt tyckte hiphopen var kul idag, något jag inte väntat mig men det var så det var.

Hoppas att det blir en inspirerande dag imorgon, att fotolektionen går bra och att spanskan blir rolig (man vet ju aldrig vad som kan hända).

Dagens orspråk för imorgon blir det jag sa till min fina Lovisa i lördags "Det är ju heller inte svårt när det är lätt". Med detta i tankarna ska jag sova och hoppas på en underbar dag!

Livet från den ljusa sidan
Foto: Linnéa Lindberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0