Fräsigt och festligt!

Nu har jag och jossan både hunnit vara på loppis och sprungit runt i centrum. Vi både insåg efter att tittat runt på det mesta att loppis faktiskt inte var något för oss! Det kändes typ smuttsigt, vi tror däremot att vi båda är lite mer second hand bruttor. Men trots allt hittade jag faktiskt en väldigt fin ring!

Vi gick sedan bort mot centrum och kollade runt. Jossan höll på att spontanköpa massa saker, men så bidde det inte! Med lite Mcdonalds i magen åkte vi sedan hem.

loppisköp 18/9 2010
Min fina ring jag köpte idag på loppisen!
Foto: Linnéa Lindberg


Jossan höll på att spontanköpa skorna hon har på sig, men så blev det inte!
Väldigt random att vi dessutom gick in på Kapphal, går folk dit nu för tiden?
Foto: linnéa Lindberg

Jossan

Jossan höll på att spontanköpa skor och jackor, men så blev det inte!
Väldigt random att vi dessutom gick in på Kapphal, går folk dit nu för tiden?
Bilder är dock inte tagen idag!

Foto: Linnéa Lindberg



18/9 2010
Jag vid bussen med min favvomössa, Juste mössor prova Jossan massa av också!
Foto: Linnéa Lindberg




Kommentarer
Postat av: madde

Ringen var fedt nice!

2010-09-18 @ 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0