Give me a break

Jag är inte glad! Nej detta ska inte bli ett deppigt inlägg! Jag är trött på männsikor som snackar massa äcklig skit bakom ryggen på folk!

Jag är ärligt talat riktigt trött på ordet skitsnack och dess innebörd! Innan jag går vidare ska jag säga att jag inte är olik andra och inte snackar skit. Jaghar däremot verkligen försökt minska mina åsikter om folk jag inte känner och falska idéer jag har om dem. Jag säger något när jag har en verklig åsikt som jag står för.

Jag tycker inte det är okej att säga att folk är så hit och dit när man knappt känner den man talar om. Hur fan kan man ha en åsik om någon man inte ansträngt sig för att lära känna? Sen att komma med ytliga åsikter, så töntigt så att de inte finns! Har man inget bättre att säga?

Det är skillnad på skitnack när man har en ordentlig åsikt som man sedan kan motivera varför man har den, än när man kommer med ytliga saker som man bara säger just för att.

De som inte har något bättre för sig än att gå folk bakom ryggen samtidigt som man leker att man är dens vän är det ärligt talat bara synd om! Den är antingen avundsjuk eller bara dum i huvudet. Vi vet ju att avundsjuka aldrig passar någon, så bara sluta!

Jag blir bara besviken och lessen på att folk har förutfattade meningar om personer de inte känner. Särskilt när de inte ens försökt att lära känna den. Om man aldrig har försökt ska man FAN inte ha en åsikt!

Det är skillnad mellan sanning och lögn, håll dig till det du vet sanningen om! Annars får det fan i mig vara!

Det är här jag står och jag tänker inte lämna platsen, någonsin!

Fuck you right back and i'm serious!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0