God morgon världen sig vad om står på?

Idag känner jag mig posetiv inför allt! Inget ska bli en omöjlighet. Kanske att det känns så för att jag haha lucktar som parfymen jag provade igår. Ja, den luktar jättegott, alla killar kommer falla pladask höhö!

Idag kommer det inte dirket hända så mycket mer än att jag ska plugga. Usch har lite ångest över allt.

MEEEN WHAIT HOULD UP, FÅR MAN KANSKE INTE PENGAR IDAG??? JIIIIIIIIPPPIIIE!!!!! studiebidrag!!! Nu försvann all ångest igen! Men däremot kommer jag inte kunna använda pengarna på hela veckan för jag slutar så sent och har så mycket plugg att göra. Sen finns det risk för att jag köper slut alla pengar på samma gång. Har i stort sätt varit utan pengar i 20 dagar nu. Man blir tokig!! MEN NU SÅÅ!!!!

Nu ska jag ta mig något att äta. Inget kan stoppa mig idag, idag är jag farligt bra! Ha det undebart bra /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0