Jag är lika cool som prinsessan Victoria och John Lennon

Nu är allt klart för idag, eller jaa nästan... har kvar mitt mattepluggande!

Idag efter skolan åkte jag iväg på ett möte som handlade om min dyslexi jag fick veta att jag hade i fredags. Det var mera en resultatgenomgång. Det var ingen konstigt med det och vi gick igenom lite utav de programen jag ska få arbeta med. Jag kan vara ärlig och säga att jag hade blandade känslor för resultatet, men nu känns det helt okej. Som en vän sa till mig idag: Det märks ju inte!

Sen har jag skyndat mig till balleten. Idag gick den faktsitk inte så bra, var för ofokuserad. Maria jag lovar, jag skärper mig till nästa gång!

Det klantigaste idag blev nog när jag skulel åka hem från dansne. Jag hade glömt att ta med mig brallor eftersom att jag åkte dit me strumpbyxor. Jag skulle alltså åka hem på moppen i 60 km/h BARBENT i dennna kyla! Usch vad kallt det var. Om det slutar med att jag får köldskador vet vi varför! Dumma mig!

Nej nästa destination; DUSCHEN!!! ska bli skuperskönt!!!!

vi hörs later/ L

 


Vill ha sommar och värme igen, då får man inte köldskador!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0