Jag gör det hellst en annan dag

Snabb i handlingarna! Nu ahr jag köpt strumpyxor (äntligen) !!! Jag är på bättre humör nu och jags ka vara seriös och städa asbra i en timme! Inget kan stoppa mig!

Bästa tipsen för en rolig och effektiv städning jag brukar köra med:

*Ta på dig underbara klackskor
*Sätt på bra insperationsmusik
*Ha ett mål med städningen (till exempel jag ska ha rensat bort kläderna på golvet, dammsugit och bäddat på 40 minuter) och tävla med dig själv
* Stressa inte för då bli bara allt jobbigt och man blir svettig coh måste duscha efter haha, har hänt!
* Ner med all internet och mobilen får inte lägga sig i! Sms är inte tillåtet!

Nu är det bara att tuta köra! VAd gr vi? Nu kör vi!

 


Jag är såå grym på att städa ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0