Konst som är konstig?

God Morgon!! Jag önskar faktiskt att man kunde stanna tiden och sova lite till! Men men nu var de bara att gå upp, inte mig emot. Jag är redo att kicka igång dagen! Känner hur stel jag är och ont i kroppen och träningvärk har jag dessutom! Men det är smällen man får ta haha!

Idag ska jag gå till skolan, dagen kommer bli längre än vad fredagarna brukar för att vi ska ha språk"dag". Innebär att alla vi som läser språk på skolan ska samlas och prata. Inte så kul men jag måste!

Haha appropå nå¨got helt annat. Tittade nu ut igenom fönstret och såg att samma kvinna (och samma hund) stog på min sida om vägen. Exakt på samma ställe stog hon igårkväll också och surrade med någon. Frågan är nu om hon någonsin gick hem? Mycket konstigt ser man!

Nu ska jag fortsätta titta efetr knstiga saker, men hoppas ni får en konstig dag ;) /L

18/9 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0