Lördagar är hurtbulledagar

VAknade vid elva men har egentligen till stor del varit i sängen till nu! Jätteskönt att inte göra någo. Men jag isnåg att jag MÅSTE städa mitt rum, det ser för jävligt ut. Dessutom är det inte gjort på läänge! Jag tycker faktiskg det kan vaar kul att städa. men just nu är rummet halvt ett renoveringsprojekt samtidigt med flyttkartonger i. Inte lika kul kan jag tycka!

Nu är förresten alla min mobilbilder uppladdade, utan kaos! Jag är så nöjd över att få det gjort, en till grej att checka av på min "att-göra-lista"

skriver mer när allt är färdig städat ciao/ L

 



Bananer är till för att ätas!



Mando Diao, så underbar kväll!

 

Lite på sniskan, men det var i alla fall skolavslutning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0