Meh, jag tog ju bruden du alltid brukar ta!

Nu är jaag helt slut! Min dag har varit full kan man nästan säga... I skolan hade vi en rolig samhällskunskapslektion. Tills vi blev påminda om att vi har inlämning snart (då växte min ångest över att jag glmt bort den). Sen på matten kunde jag ingenting eftersom jag skolakade igår (ångets!!) så nu kan jag verkligen ingenting och hänger inte med! Sedan på historian hade vi vårat första prov för terminen över huvudtaget. Det gick faktiskt bätter än väntat, hoppas resultaten säger detsamma. Sen gick jag tidigare från spanska men lika bra det för jag fattade inte i alla fall!! Höhö vad dålig jag låter nu när jag tänker efter. Men tro mig jag är smart oftast!

Sedan skyndadejag mig hem för att gå på kickboxning, sen en lång vila med idol på dansen för ytterligare ett pass, Tjohoo vad jag var lycklig efetr det! Det gick så bra!!

Kommit på vad min top tre lista är över oseriösa saker som jag gillar, här kommer de:

1. Att vara sexig!! oseriöst på ett seriöst sätt, man känner sig så underbar när man tycker man är det!! Idag under dansen kände jag så och fan va skönt det var!

2. Att tycka att jag är en grym sångerska (kanske inte riktigt stämmer)

3. Att försöka vara bäst på allt man gör fast man inte är det! Man kan ju inte vara bättre än bäst?!

Imorgon ska jag bara ta det somd et kommer, kanske flyga till fjäran östern, eller bara sitta hemma och mysa. Ärligt talat kan ALLT hända! Nu är jag glad och uppåt!

som Lovisa brukar säga: Puss och kram skumbanan! /L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0