Mer ljusrosa

Funderar på att göra bloggen till en mer konstnärlig blogg, eller i alla fall ge den en struktion.... får se!! Måste komma igång med mitt målande och bli bra eller mer aktiv med att fota i så fall! Struktur kanske jag ska satsa först! Hmm just nu känns den inte personlig tråkigt nog. Jag vill känna att den faktiskt är det och då kanske (för att jag ska trivas) jag verkligen ska börja ta hand om den och kanske ge mer kvalitet än kvantitet, vad sägs?

Ska lyssna klart på Regina spektors låt "The calculation" sen ska jag sova! Hoppas att jag inte drömmer om att jag letar efter små pluttkusiner igen! Det var jobbigt! Men hörrni sov gott nu så hörs vi imorgon, kanske att en förändring har skett? To be continued and stay tuned /L


Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0