Mina fingrar kliar!

Vad jag är shoppingsugen!! Det riktigt kliar i fingrarna och har gjort sen jag köpte mitt onödigt dyra köp av min stickade kofta. Men skön var den och jag ångrar det inte mer än att jag verkligen nu är shoppingsugen! Vill ha jeans, koftor, tunikor, shortor, svarat höga byxor (fas inte jeans), nya klänningar... Ja men ALLT vill jag ha! Till och med underkläder! Blev vädigt glad förresten nu när jag såg att Victoria's Secret finns i London, jag ska ju dit i höst så då blir det ett MÅSTE att gå in där!

En fundering jag fått är om jag ska shoppa massor för att jag ska dit så jag har snygga kläder både där och kommer hem med massor. Eller om jag åker i stort sätt det jag har i garderoben och kommer hem med en full resväska med bara nya saker? En svår fråga som snarast måste ha ett svar!

Nej nu ska jag sätta på mig min svarta långklänning och göra mig i ordning för skolan!/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0