minnen på minneskort

Haft en riktigt mysdag och myskväll. Fast egentligen har ajg inte gjort så mycket. Sett nästan två filmer, en med mamma som gick på trean och sen 2012 med pappa. Fats det var egentligen tänkt att alla skulle se den sist nämnda, men så blev det inte! JAg har ätit massa vindruvor och nötter så jag är mätt i magen!
Det har verkligen inte hänt så mycket idag. Nej konstiga saker händer mig ofta men inte dagligen, tyvärr!

Har lagt över massa gamla mobilbilder nu till datan, ojj va kul det är tjohoo!! Men fck lite panik sen när jag startat mobilen igen och alla bilder var bort. Nu tänker säkert ni att det var ju själva meningen med att ladda över dem. Me så var inte fallet. Det var bilder från mitt första år på gymnasiet bland annat som inte fanns med. SNacka m att jag fick panik! Men allt löste sig när jag tryckte i minneskortet igen! Så smart är jag!

Några stunder som fastnat och blivit fina bilder:



En vinterpromenix med bästa Lollo



Jag, som till den största del endas syns på alla andra bilderna!



sommarmys på landet


Jag, syrran och mina två mysiga kusiner!

Kanske att ni får se flera, måste näsan slänga ut bilden Nike och Melica tog idag hahah superrolig vard en!! måste bara lyckas få över just den till datorn

Nu blir det Dirty Dancing coh sova/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0