Miss Diva Lynn

Detta ska bli mitt diva namn bestämde jag mig för ikväll. Namnet ska bli mitt alltoego!

Varför jag vil skaffa mig ett sånt namn är för att jag behöver pusha mig lite extra ibland. Dessa tillfällen skulle kunna vara de dagar man har "a bad hairday" till exempel. De dagrana man känner sig nere eller bara inte vågar göra ngåot i en viss situation.

Till exempel om man spanar in en grymt snygg kille när du sitter i tunnelbanan. Istället för att bara titta och försöka låsas att man inte gör det, ska ,i alla fall jag, tänka att jag var min inre diva Lynn. Lynn som är bedårande snygg, spontan, envis och får det hon vill ha och FRAMFÖRALLT tjejen som aldrig sviker sig själv. En vanlig brud skulle som sagt bara tittat på tunnelbanekillen i smyg medans Lynn tar modet och pratar med honom!

Lynn är en början på en mer modig Linnéa! Hoppas ni förstår vad jag menar, jag ska berätta för er om detta har funkat!

Foto taget av Alexander Gnädinger

Foto: Alexander Gnädinger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0