Nattbussen som luktade gott

Nu har jag kommit hem från Nike. Det blev verkligen en lyckad kväll med massa snack om allt möjligt! Vi åt pizza till middag, och jag som alltid brukar orka äta en hel fick ge bort till Melica för jag kunde knappt få i mig halva! Något är fel!

Precis nu innan jag gick och la mig hörde jag något utifrån (öppet fönster) och det lät som om någon var på alltanen precis untanför fönstret. I och för sig brukar det låta och jag brukar alltid vara rädd, men så var det inte nu. Jag lyfte upp gardinen och tittade ut igenom percienen och insåg att de va presseningen över studsmattan som lät. När jag tagit ner gardinen igen slog det mig att jag inte var rädd. Tänk om det faktiskt stått någon utanför den här gången och jag inte direkt fått någon chock, fan va kostigt det skulle varit! Min reaktionsförmåga måste bli bättre!

NU ska jag sova om jag lyckas. Brukar alltid vara lite liv på gatan utanför, men det ska nog inte vara någon fara! Sov gott nu, det ska näligen jag göra. JAg är så sjukt jävla trött så jag orkar inte skriva mer haha! /L

 


Jag och fina Madde
Foto: Madeleine Ekdahl

Tack för en underbar kväll brudar!


Kommentarer
Postat av: madde

<3

2010-09-26 @ 01:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0