Panorering och rörelseoskärpa

Var något utav det vi höll på med idag under foto lektionen. Väldigt mycket nytt att lära sig och de kändes som det skulel bli en lätt utmaning. Men icke sa nicke det var svårrare än vad jag trott!
Sedan hade vi spanska och det kändes som jag skulle bli gammal där inne. Lektionen tog aldrig slut.

Sen är det en anna grej jag börjat störa mig på. Varför ska man vara tvungen att gå till klockan fem på dagarna. Man har ändå ingen energi kvar så särskilt effektiv lektion blir det inte. Man går bara runt och är hungrig och längtar bort! Gaah blir tokig på sena dagar! Det känns bara som man sitter av tiden! Usch för sånt!

Soy hambre så nu ska jag ta något gott att äta, ciao! /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0