rik som ett troll och redo att slösa!

Herregu, känns som att hela världen är framför mina fötter och att jag dessutom kan få allt jag vill ha! Att få studiebidraget bland annat har gjort mig galen! Har spanat in så mycket och nu känns det som att jag kan få allt!

Den här hösten bestämde jag mig för att lägga pengar på lite mera classy kläder. Då menar jag till exempel skjorot/blusar, jeans, nya boots (typ dr martin) ,  stövlar, lite snygga pösigare "stickade" tröjor som man kan ha som klänningar. Sedan snygga underkläder och fina men samtidigt coola smycken.

Under våren anser jag att man ska ha lite afro tankar när man väljer kläder. Tänk typ jordnära färger på kläderna. Sedan på hösten ska det vara mera classy och stilrent. Varför jag blir mer personlig på våren har jag ingen aning om, men det är så det ligger till.

Här kommer två skjortor från bikbok jag vill ha:


Båda två är från bikbok, likeylike!! ser lite slitet ut så här på bild men sjukt snyggt på!



Nelly.se mysig kofta som lätt också kan bli classy. Funkar även tidig vår om man vill ha lite mer jordnära färer!

snycka smycken har jag sett massor av, kanske att jag lägger upp någon ut av mina vackra syner då.

Men nu måste jag duscha och sova, dröm sött/ L





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0