Så var det!

Att gå runt sjön var faktiskt inte heller kul. Eller där ljög jag, de var kul första kilometern då jag pratade med Madde om allt möjligt. Men sen gick det utför. Jag blev trött och grinig och ville bara hem! Fick tänka att det var lika jobbigt för alla!

När jag lidit mer än nog åkte jag och Jossan till centrum. Där åt vi mackor och bara pratade och bestämde att vi ska på loppis imorgon. Sedan for hon till jobbet. Tänk att jobba till halv elva på kvällen en Fredag!! Jag tyckte synd om henne faktiskt, men tanken på att hon känade fina pengar gör att det inte blev lika synd om henne längre haha. 
 
Påvägen hem från centrum pratade jag med min underbara Lovisa som jag inte sett på 48 dagar för att vara exakt! De blev faktiskt ett väldigt långt spontansamtal med henne innan jag kom på att jag var tvungen att byta om till akrobatiken. Jag behöver inte kommentera akrobatiken mer än att jag inte var bäst så då var det inte kul!

Ikväll har jag verkligen inte gjort något speciellt vilket har varit skönt. En kom ihåg till mig själv är allt sluta skriva långa texter och uppdatera mera, men om ni har läst ända hit har ni varit underbara!
/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0