Snabb Snabbar Snabbast

Detta blir ett snabbt inägg, haha jag till och med skriver snabbare! Idag kommer jag ha fullt upp! Det är skolan, ska vara barnvakt efter skolan och sen äta och åka till dansen... sen är jag där hela kvällen! Egentligen behöver jag plugga men aldrig att jag tänker missa en dansklass!! Idag skulle jag också vilja träffa min fina Lollo!! Saknar henne så oerhört mycket, vet knappt vad jag ska göra snart! Vill berätta ALLT som hänt den senaste tiden! Kanske att jag skiter i matten (och hål timmen) så despera efter att se henne är jag! Fast haha jag behöver nog matten också (prov nästa vecka)... svår det där!

Jaja livet är fullt emd val och nu ska jag göra det jobbigast idag, att åak till skolan, jag har altid tyckt att skolan vart kul, men i ettan (nian) gick de fan utför!! Aja ska göra det bästa av dagen, hoppas ni får en bra dag med bra val/L

Fina vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0